_Greenlegend_
Pelaaja

91 viestejä
8 maine

IGN: _Greenlegend_
Tekijältä _Greenlegend_ » Yli 2 vuotta sitten
Nimi: Kuusilmä Punametsä
Rotu: Ihmissusi 
Ikä: 21
Skp: Mies
Asuinpaikka: Neidonlehto.
Tittelit: Seppä, Parantaja, Mestarivampyyri.
 Maine: Hyvä vs huono.

Ulkoiset piirteet

Ulkonäkö: tummat hiukset, ja punaiset silmät, omistaa jonkinlaiset lihakset, ( huomaa ruumiinrakenteesta ) harmaa häntä ja erittäin vaalea iho. Susimuodossaan keskikokoinen harmaasusi.
Erityispiirteet: Molemmissa silmissä kuunmuotoiset pupillit. Susimuodossa erittäin terävät kynnet, ja hyvä näkö.
Pituus: 182cm
Vaatetus: Valkoinen paita mustan kauluspaidan alla. Mustat housut, ruskea vyö ja kengät. Puna musta keltainen viitta.

Sisäiset piirteet Ajattelumaailma: - Ilkeä vs. neutraali vs. Kiltti vs. neutraali vs. erittäin iloinen - Välillä itsekäs vs. neutraali vs. muut huomioon ottava
Luonne: Kiltti, muita auttava nuori susi, joka on välillä hyvin itsekäs, ja ilkeä. yleensä mielipide elämään riippuu tilanteesta ja henkilöstä.

Pitää: Yöllä kävelystä, ja itse kuusta, Muista susista, kulttuurista, haltioista ja muiden auttamisesta. 
Ei pidä: päivästä, epäkuolleista, raa-asta lihasta. vetehisistä, vedestä, eikä puolituisista.

Tarina

Perhe: Mustasilmä Punametsä (isä) (kuollut.. ehkä?), Keltaturkki Punametsä (äiti) (Kuollut.. ehkä?), ------ Punametsä (sisko) (Kuollut.. ehkä?)

Menneisyys: Olen asunut perheeni kanssa hurmionmaassa jo syntymästäni asti, mutta olemme asuneet erakkoina, vanhempani katosivat yhtenä yönä, mutta samalla talomme oli tulessa.. ehkä minun ei pitänyt koskaan syntyä? Se on suuri kysymys. Jatkoin matkaa kohti kaupunkeja siskoni kanssa, mutta hänkin katosi metsään, joten jatkoin matkaa sillä en osannut enää takaisin. Päädyin tielle, ja lähdin vasemmalle, Ilmeisesti matka oli pitkä, sillä olin kovin janoinen, nälkäinen, ja melkein pyörtymäisilläni. Löysin paikkaan nimeltä Kauppasatama, minkähänlainen seikkailu tästäkin tulee..? Tavoitteet: Yrittää hankkia kavereita, ja nousta huipulle työssään.

Assosioidut hahmot: -
Myönteinen:

Tigna Tsagle
Sigrid Tsagle
Harmaaturkki

Pyrstötähti
Chimmy

Kuusiveitsi.


Neutraali:
Tulivuori Lääninherra
Tulikallio 
Tulisirppi
Tulikivi Magmaterä


Negatiivinen:
Anton Bergström
Karma
Hohtohammas.
Joutsi tiera