Almond3354
Pelaaja

73 viestejä
36 maine

IGN: Almond3354
Tekijältä Almond3354 » Yli 2 vuotta sitten
Tähän viestiketjuun kirjoitetaan kirjoituksia mitkä sijoittuu Hurmokseen perustuvaan rinnakkaistodellisuuteen mikä muistuttaa suuresti 2020 lukua ja täten AUn tapahtumavuosi on 4500







Almond3354
Pelaaja

73 viestejä
36 maine

IGN: Almond3354
Tekijältä Almond3354 » Yli 2 vuotta sitten
30.7.4503 

Viimein alkoi kesäloma! Minulla on mielessä todella paljon ideoita mitä tehdä kesäloman aikana ja lähdin klo 18 juhlimaan Tulisirpin majatalolle Arkajalan ja Valorien kanssa.
Siellä pidettiin kivaa ja jopa meinasin mennä kääpiöiden yllytyksestä niin hulluun humalaan että en huomannut Reksi Revontulta. Onneksi huomaisin ja karkasin takaovesta pää pyörällä alkoholista. Jopa kuulin kun Reksi motkotti Arkajalkaa ja Valorieta ja soitti niiden vanhemmille. Heidän piti palata takasin kotia mutta itse menin Köyhäintalolle, kun ei ollut rahaa Bussilippuun.. Menin myöhemmin jalan takasin Neidonlehtoon ja siellä kotiani... Kauanko Apilaniitty on vielä sellissä?

Kirjoittanut: Karma Rautasilmä


 







Almond3354
Pelaaja

73 viestejä
36 maine

IGN: Almond3354
Tekijältä Almond3354 » Yli 2 vuotta sitten
10.3.4503
(Kymmenen virkettä Hurmionmaalaisen kaunon opiskelulauseita)


Inhoan Äidinkieltä.. Pitää opetella kaunoa koska se on muka jokaisen Hurmionmaalaisen ýleis-sivistykseen. Ja kaiken (pyyhitty pois) kruunaa se että lähes aina tuplatunneilla meillä on alkuun pieni koe.  Mutta joo, pitäähän sitä opetella että saisin hyvät loppunumerot Ja jonkun palkinnon Apilaniityltä. 

Kirjoittanut: Karma Rautasilmä







belboo96
Ylläpitäjä

225 viestejä
147 maine

IGN: belboo96
Tekijältä belboo96 » Yli 2 vuotta sitten
1.8.4508

Vihdoin saan omaa rauhaa, muki täynnä pankkirosvoa ja piippu täynnä päällikön valintaa KJEH RÖH! Tänään en liiku sohvan pohjalta mihinkään, tänään jää johtajan hommat jollekin muulle tehtäväksi!

Tulivuori Tulikallionpoika







JonskuX
Valvoja

22 viestejä
9 maine

IGN: JonskuX
Tekijältä JonskuX » Yli 2 vuotta sitten
4.7.4504

Aamu alkoi mukavasti, päivä kului nopeasti, ilta tuli vikkelästi. Aamulla noustessani kävelin puistoon nauttimaan sateisesta ilmasta. Sade tarkoitti sitä ettei puistossa ollut monia ja kukkia ei tarvinnut kastella. Pienessä purossa oli muutama kala pyörimässä. Mietin miten Joutsi, Tigna, Leppä ja muutama muu voivat.  Kävelinkin tämän jälkeen pieneen leipomoon syömään päivällisen jonka jälkeen voisin siirtyä kotiini kirjoittamaan kirjettä tutulleni.

Puolitassu Aarnivirta





Tieteenkirkon Mestari, Kaartilainen ja jotaa muutaki Tornis 



Almond3354
Pelaaja

73 viestejä
36 maine

IGN: Almond3354
Tekijältä Almond3354 » Yli 2 vuotta sitten
20.3.4504 

Joskus ihmettelen miksei suurin osa neidonlehtolaisista ei käytä sähköpostia. Ehkä sen takia että täällä syrjäkylässä tulee silloin tällöin sähkökatkoksia. Onneksi en ole tullun riippuvaiseksi sähköstä.  Täällä Neidonlehdossa suurin osa energiasta tulee aurinkopaneeleista ja vesivoimalasta missä työskentelee 20 työläistä. Jokunen osa tulee Rautahovista missä energia saadaan tehokkaammin höyryvoiman avulla. 

Kirjoittanut: Karma Rautasilmä







Almond3354
Pelaaja

73 viestejä
36 maine

IGN: Almond3354
Tekijältä Almond3354 » Yli 2 vuotta sitten
24.5.4504

Ei voi olla totta! Apilaniitty jatkaa edelleen salakaivamista ja luvattomien rakennusten tekoa vaikka itse tietää sen olevan laintonta. Viimeksi kun olin huomannut Apilaniityn salakaivelun, olin vasta ensimmäisellä luokalla! Pitäisiköhän kertoa viranomaisille vai ei?

 kirjoittanut: Karma Rautasilmä







JonskuX
Valvoja

22 viestejä
9 maine

IGN: JonskuX
Tekijältä JonskuX » Yli 2 vuotta sitten
Aamu meni kiviä hakatessa ihan täysillä, päivä meni rautaa takoessa, ilta meni kaivosmiehen sykettä säveltäessä, loppu ilta meni Tulisirpin majatalossa iltaa viettäessä





Tieteenkirkon Mestari, Kaartilainen ja jotaa muutaki Tornis 



JonskuX
Valvoja

22 viestejä
9 maine

IGN: JonskuX
Tekijältä JonskuX » Yli 2 vuotta sitten
Aamu meni kiviä hakatessa ihan täysillä, päivä meni rautaa takoessa, ilta meni kaivosmiehen sykettä säveltäessä, loppu ilta meni Tulisirpin majatalossa iltaa viettäessä -Tulikivi





Tieteenkirkon Mestari, Kaartilainen ja jotaa muutaki Tornis 



Moccosss
Pelaaja

23 viestejä
6 maine

IGN: Moccosss
Tekijältä Moccosss » Yli 2 vuotta sitten
Aamusti malmeja hakkasin, samalla Rautalaaksossa tavaroita pakkasin, Kävelemään lähdin, mutta Rautahovin portit ne lukossa olivat, illan vietin Tulisirpin majatalossa mukana oli myös Tulikivi ja hän olut-rosvoa minun kanssa siemailessa, KJEH! -Tulikallio Tulivuorenpoika