mirfaka
Pelaaja

92 viestejä
5 maine

IGN: mirfaka
Tekijältä mirfaka » 10 kuukautta sitten
Arvoisat Vuorineuvoston jäsenet ja muut Rautahovilaiset.

Olettekos tekin ihmettelleet missä päällikkövaalit oikein viippyvät?
Minä olen ja sen lisäksi olen koitannut kysyä asiaa Vuorineuvoston jäseniltä kirjeillä ja  torven kautta huutamalla. Ainoa jolta sain vastauksen oli Vartiopäällikkömme Kuusihakku Kirveenterä. Hänellä ei kuitenkaan ole halua järjestää Vuorineuvoston kokousta niin hän pyysi ottamaan yhteyttä Tulikiveen, johon en ole tähän päivään saakka saanut yhteyttä. Joten päätin että on syytä itse syytä ryhtyä toimeen, että saamme päällikönvaalit järjestettyä edes suurinpiirtein oikeassa ajankohdassa.
Sen vuoksi järjestän tässä ilmoituksessa olevan kokoontumisen vuorineuvoston kanssa, johon on Vuorineuvoston jäsenten syytä osallistua tai ainakin ehdottaa uutta lähintä sopivaa ajankohtaa. Sillä, jos kokoontumiseen ei kukaan Vuorineuvoston jäsen osallistu niin voinen olettaa, että nykyistä Vuorineuvostoa ei kiinnosta enää Rautahovin asiat lainkaan.

Vuorineuvoston kokoontuminen

Minä Rautahovin Rakennusmestari, pankkiiri kutsun Rautahovin korkeimman hallintoelimen Vuorineuvoston koolle Rautahovin Kaupungintalolle Vuorineuvoston kokoushuoneeseen 9.7.2023 klo 20 (IRL)

Paikalle toivotaan:
  • Pajuterä Tiensilmä
  • Kuusimiekka Kuusiteränpoika
  • Tulikivi Rautahovi
  • Kuusihakku Kirveenterä
  • Loimunotko Hiilloskivenpoika

Mikäli kyseinen aika ei sovi teille ilmoittakaa siitä mahdollisimman pian allekirjoittaneelle eli Loimunotko Hiilloskivenpojalle keinolla millä hyvänsä.


-Rautahovin Päällikkökunnan Rakennusmestari Loimunotko Hiilloskivenpoika