Rolli2005
Pelaaja

8 viestejä
0 maine

IGN: Rolli2005
Tekijältä Rolli2005 » 5 kuukautta sitten
Hyvää päivää Hurmionmaan asukkaat.
Hurmionmaalla on koettu aikaa, jolloin minä allekirjoittanut olen surmannut Hurmionmaan työläisiä. Nämä toimenpiteet ovat välttämättömiä, Hurmionmaan hallinnon lakkauttamiseksi.

Hurmionmaan hallinnolle toimitetaan pian yksityiskohtainenlistaus kaikista vaatimuksistani, Hurmionmaan rauhan aikaansaamiseksi. Minun on valitettavaa myöntää Hurmionmaan hallinnon epäonnistuneen suojella Hurmionmaan asukkaita. 

Alkuvaatimuksen esitän julkisesti kaikille Hurmionmaalaisille:
- Hurmionmaan tulee avata Neidonlehtoon paronin virka julkisesti auki, sekä palkata siihen ensimmäinen mahdollinen ihmissusi, joka virkaa hakee.
- Neidonlehtoon on perustettava vartiosto jonka tehtävä on puolustaa Neidonlehtoa ja sen asukkaita. Vartioston tulee pystyä toimimaan Neidonlehdossa täysissä varustuksissa.
- Hurmionmaalla tulee nostaa kaupankäyntiveroa kaikilta muilta, kuin yrityksiltä.
- Loimunotko on vapautettava kaikista syytteistään sekä toimitettava
aiemmin määrätylle henkilölle, Neidonlehtoon.
- Etsintäkuulutus poistetaan sekä lunnasvaatimukset perutaan.
- Kaartin jahdit lakkautetaan.


Mikäli alkuvaatimukset toteutetaan, palautetaan Hurmionmaalle naarmun mittainen rauha. Rauhan aikana Hurmionmaan hallinnon tulee aloittaa toimet Neidonlehdon elvyttämiseksi.

-Kuunhuurre







Rolli2005
Pelaaja

8 viestejä
0 maine

IGN: Rolli2005
Tekijältä Rolli2005 » 5 kuukautta sitten
Hurmionmaan hallinto ei ole vastanut ehtoihimme:
Hurmionmaalla aloitetaan välittömästi laajat sotilaalliset toimet Hurmionmaan hallinnon lakkauttamiseksi. Järjestömme ei ole valmis neuvottelemaan toistaiseksi Hurmionmaan hallinon kanssa. Järjestömme pyytää kansan tukea Hurmionmaan hallinnon lakkauttamiseksi. Miten osallistua?: Lopeta välittömästi työnteko, astukaa aseisiin, aloittakaa laajat sotilaalliset toimet.

- Mikäli Hurmionmaan hallinto haluaa Hurmionmaalle rauhan tulee heidän toimittaa Teräkynnen kautta kaikki ehdot minulle.
-Kuunhuurre


 







Qn2
RP-Johtaja

71 viestejä
11 maine

IGN: Qn2
Tekijältä Qn2 » 5 kuukautta sitten
Hei!
Mikäli kohtaat ongelmia Hurmionmaan säädöksissä, päätöksissä, julkilausumissa tai muissa vastaavissa, niin tulee sinun kruununherruuden säädöksen 2/3810 pykälän §7 mukaisesti ilmoittaa siitä kruununherruuden hallinnolle laillisin keinoin. Ilmoituksia, jotka eivät täytä kriteerejämme ei oteta huomioon.

Muistakaa, että kriminaalien kehotuksia nousta aseisiin ei tule ottaa huomioon, ja jokaista joka tuollaiseen hallintoa vastustavaan toimeen ryhtyvää rangaistaan ankarasti.

 
Allekirjoittanut 94. Pakkasnaarmua, Suurkiven hyvänä vuonna 3810
Hänen arvoisa pyhyytensä Pajuterä Tiensilmä, Tiensilmän herra,Taian arkkivelho,
Hurmionmaan kardinaali ja kruununkuvernööriregentti, Rautahovin
vuorineuvos ja veljesritari, Neidonlehdon Paroniregentti.