belboo96
Ylläpitäjä

225 viestejä
147 maine

IGN: belboo96
Tekijältä belboo96 » Noin vuosi sitten
Tervehdys kaikki rakkaat ystävät ja toverit!

Ilmoitan vain siitä että aika on täyttynyt ja nyt minun on kiiruhdettava suuren, julmaan ja joillekin myös epäoikeudenmukaiseen Tiilimäkeen. Kuten osa varmasti tiesi, minut laitettiin kruununkuvernöörin hommista eläkehommiin mutta laitettiinkin sitten virkaprinssin tehtäviin ja näin ollen hovin jäseneksi. Tässä kirjelmassa kerron hieman taustaa siitä mitä tulen hovissa tekemään ja miten tämä vaikuttaa Hurmionmaahan.

Tulen viettämään suurimman osan ajasta Tiilimäessä, varsinkin näin alkuun. Kenties myöhemmin voin hoitaa tehtäviäni Hurmionmaalta käsin ehkä, tosin se ei vielä ole ajankohtaista. Tarkoituksenani on hovissa ajaa Hurmionmaan asioita ja vaikuttaa heikompien asemaan, tosin se tulee olemaan vaikeaa sillä harmittaahan se että hovin pätevin virkamies on orja KJEH RÖH! Hurmionmaasta vastaa tällä ajalla kun minä olen poissa kruununkuvernööriregentti Pajuterä, uskon hänen ehkä selviävän tästä vaikeasta kunnia tehtävästä. Tärkeimpänä ohjeena sanon että pidetään Hurmionmaa Hurmionmaana, olkoon se ohje myös kruununkuvernööriregentille kuin myös jokaiselle rengille tai kaivosmiehellekin.
Meillä on hieno "herruusalue", lääni, ruhtinaskunta, maa tai miksi sitä haluaa kukakin sanoa, siksi meidän on pidettävä se omanlaisenaan. Jokaisella on oma paikkansa me emme tarvitse toista Tiilimäkeä tai kolmatta Hallalaa, Hurmionmaan on pysyttävä omana uniikkina alueenaan se on osa Hurmionmaan hurmosta ja ainutlaatuisuuttaan.

Että eikun vaan terve vaan ja nähdään kun tavataan ellei sokeuduta! KJEH RÖH!

Hurmionherra Tulivuori Tulikallionpoika